Sonntag, 25. April 2010

Mama und ich kochen....

Ich helfe Mama sehr oft beim Kochen. Meistens, wenn ich in der A-Schiene stehe. Obwohl man müßte eigentlich sagen, ich sorge dafür, dass Mama das Kochen nicht langweilig wird :-)

Heute gabs als Beilage gekochte Karotten. Und während Mama den Rest zubereitet hat, habe ich mich um die rohen Karotten gekümmert.
Mama hat nicht schlecht gestaunt, als ich mir einfach eine Karotte geschnappt habe und daran geknabbert hab. Das mache ich sonst nämlich kaum mit Essen. Und es hat dann wirklich ein kleines Stück von der Karotte gefehlt. Hätten sie nicht gedacht, aber scheinbar stehe ich auf Rohkost!

Kommentare:

  1. You are welcome to bring food and cake if you want, or you can add-on pizza, ice cream cake and
    drinks. When they arrived at my home my mother said come in, is yet to be completed.
    A big bowl of pretzels, vegetables with dip, crackers and slices of meat and cheese cut into shapes using
    airplane cookie cutter.

    my site: 10th Birthday party ideas

    AntwortenLöschen
  2. In relation to the last paragraph, the question had arisen by the
    people that how the diet can be eaten by us in the same form in which it was utilized by
    our ancestors. The fact is, most grains are quite high in glycemic index,
    meaning that they make your blood sugar go up rapidly, and send you crashing down
    soon thereafter. Always check your physician before making any changes to your daily habits.


    my blog: the paleo diet and weight loss

    AntwortenLöschen